ERP

Μισθοδοσία

EpsilonNet BUSINESS ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ HRM

Το τεχνολογικά προηγμένο παραθυρικό πρόγραμμα της EpsilonNet Business Μισθοδοσία/HRM εμπλουτισμένο με πλήθος δυνατοτήτων.

Είναι το πληρέστερο λογισμικό και παράλληλα απλουστευμένο ως προς τον τρόπο διαχείρισης Μισθοδοσίας.  Ελαχιστοποιεί τον χρόνο εξοικείωσης και εξαγωγής αποτελεσμάτων.

 

ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ:

√ Πλήρης διαχείριση δικαιωμάτων χρηστών

√ Δυνατότητα υπολογισμού μισθοδοσίας μεμονωμένα είτε για όλους τους εργαζομένους (όλων των εταιριών όταν πρόκειται για όμιλοους επιχειρήσεων, λογιστικά γραφεία κλπ)

√ Ταυτόχρονη χρήση πολλών παραθύρων και διεκπεραίωση μαζικών ενεργειών

√ Ενσωμάτωση όλων των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας. Αυτόματη και συνεχής ενημέρωση μέσω Internet για όλες τις νέες Σ.Σ.Ε.

√ Κάλυψη όλων των εργασιακών σχέσεων

√ Κάλυψη και των πλέον εξειδικευμένων περιπτώσεων εργαζομένων (καλλιτέχνες, φασόν, μέλη ΔΣ, ξεναγοί, βιβλιοδέτες, λιθογραφεία, τυπογραφεία, γραφεία ταξιδιών κλπ)

√ Πλήρης διαχείριση της μισθοδοσίας με δύο τρόπους:

Αυτοματοποιημένη, από την επιστημονική ομάδα της Epsilon Net απόλυτα σύμφωνη με την εργατική, ασφαλιστική και φορολογική νομοθεσία.

Πλήρως παραμετροποιήσιμη από το χρήστη

√ Διατήρηση ιστορικότητας μισθοδοτικών περιόδων, ασφαλιστικών ταμείων και κλάσεων, συλλογικών συμβάσεων, τρόπου υπολογισμού φόρου, υπερωριών και προσαυξήσεων. Διατήρηση ιστορικότητας μεταβολών στοιχείων καρτέλας εργαζομένων

√ Αυτοματοποιημένες δυνατότητες υποβολής μέσω internet των Οριστικών δηλώσεων ΦΜΥ, ΑΠΔ, αρχείων εισφορών σε Λοιπά & Επικουρικά Ταμεία.

√ Αυτόματη εξαγωγή σε αρχείο των εντολών πληρωμής σε τράπεζες και των άρθρων Γενικής Λογιστικής

√ Ενσωματωμένο σύστημα ενημέρωσης χρήστη για αποφυγή λαθών, παραλείψεων, λανθασμένων επιλογών (μέσω προειδοποιητικών ή απαγορευτικών μηνυμάτων)

√ Απεριόριστες επιλογές τυποποιημένων εκτυπώσεων από την πιο απλή μορφή μέχρι τις πλέον απαιτητικές.

√ Επιπλέον δυνατότητα σχεδίασης εκτυπωτικών

√ Άμεση ανταπόκριση σε όλες τις αλλαγές της νομοθεσίας με online updates.

√ Πλήρης διαχείριση σε ωράρια εργασίας και βάρδιες

 

ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ HRM

√ Διαχείριση Ανταμοιβών Εξαγωγή πληροφοριών για προκαταβολές – παροχές – δάνεια κ.λ.π. με παράλληλη διατήρηση ιστορικότητας νομίμων και συμφωνηθέντων αποδοχών

√ Διαχείριση Ασθενειών

√ Μαζική Διαχείριση Παροχών (δάνεια, συνδικαλιστικές εισφορές, λοιπές κρατήσεις)

√ Πλήρης Διαχείριση Αδειών

√ Διαχείριση Βιογραφικών Εργαζομένων

√ Πολιτική Μισθών

√ Μαζική Διαχείριση Πρόσθετων Αποδοχών

Mobile Business

WMS

H/W

Web Έργα με την DWHITE

WebDesign είναι ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας, κυρίως όσον αφορά το εικαστικό μέρος της, το οποίο όμως οφείλει να είναι λειτουργικό και ταυτόχρονα να είναι όμορφο τηρώντας τα σύγχρονα πρότυπα σχεδιασμού, λειτουργικότητας και εργονομίας. Ενώ φαίνεται απλό, στην πραγματικότητα είναι σύνηθες να σχεδιάζονται πολύ όμορφες σελίδες αλλά καθόλου λειτουργικές ή και το αντίθετο, σελίδες που εξυπηρετούν αποτελεσματικά το σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκαν αλλά αισθητικά δεν ικανοποιούν καθόλου τον χρήστη με αποτέλεσμα να μην επιλέγονται συχνά για προβολή, επομένως δεν πληρούν την βασική ζητούμενη προδιαγραφή που είναι η επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας. Ο συνεργάτης της TECHNOlife, εταιρία DWΗΙΤΕ, επιτυγχάνει τη σύνθεση ιστοσελίδων υψηλής εργονομίας και λειτουργικότητας, ταυτόχρονα με εξαιρετικό αισθητικό αποτέλεσμα, ανάλογα προσαρμοσμένο στα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του κάθε έργου.

Η εταιρική ιστοσελίδα είναι ένα κρίσιμο εργαλείο που μπορεί να αποδειχτεί ως παράγοντας εταιρικής υπεραξίας. Καθρεφτίζει την εταιρία στο διαδίκτυο, και μπορεί να την παρουσιάσει στον παγκόσμιο ιστό παρέχοντας όλες εκείνες τις πληροφορίες που θέλει η επιχείρηση να επικοινωνήσει με τους δυνητικούς πελάτες της. Μπορεί να προβάλλει την οργάνωση, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, τους στόχους και την φιλοσοφία της εταιρίας. Είναι ένας αδιάλειπτα διαθέσιμος πόρος της εταιρίας προς κάθε ενδιαφερόμενο, όλες τις ώρες και τις ημέρες του χρόνου. Η εταιρία μπορεί να συλλέξει από την ιστοσελίδα της χρήσιμα δεδομένα αν είναι διαδραστική ή και απαραίτητα στατιστικά που θα ωφελήσουν τη διοίκηση στον σχεδιασμό των στρατηγικών της πλάνων. Η αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας ενισχύει ουσιαστικά το εταιρικό brand. Οι επαναλαμβανόμενοι επισκέπτες της ιστοσελίδας θα γίνουν εντέλει και επισκέπτες της επιχείρησης και οι αποτελεσματικοί πρεσβευτές της.

Τα οφέλη από την λειτουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι προφανή. Η εταιρία έχει ένα κατάστημα που λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα, κάθε ημέρα! Οποιοσδήποτε έχει πρόσβαση στο internet αποτελεί δυνητικό πελάτη της εταιρίας μας. Η εταιρία εξυπηρετεί τους πελάτες της μέσω του e-shop με μικρό λειτουργικό κόστος. Μέσω του e-shop μπορούν να προβάλλονται άμεσα όλα τα νέα προϊόντα και εμπορεύματα της επιχείρησης. Το ηλεκτρονικό κατάστημα για να λειτουργεί με επιτυχία πρέπει να πληροί κάποιες προδιαγραφές. Κατ’αρχήν χρειάζεται ένα όμορφο και λειτουργικό περιβάλλον. Βέβαια είναι πολλά τα όμορφα και λειτουργικά e-shops οπότε λίγη έμπνευση από τον Web Designer μπορεί να κάνει τη διαφορά, πάντα όμως με προϋπόθεση την αξιόπιστη λειτουργία χωρίς προβλήματα. Ο κρίσιμος και αδιαπραγμάτευτος παράγοντας είναι οι ασφαλείς ηλεκτρονικές πληρωμές. Είτε διατραπεζικά μέσω πιστωτικών καρτών είτε με τη χρήση του PayPal , το e-shop οφείλει να λειτουργεί άψογα και με ασφάλεια αλλά αυτό το πλεονέκτημα πρέπει να το επικοινωνεί με τέτοιο τρόπο ώστε να εμπνέει αυτή την αίσθηση ασφάλειας στους δυνητικούς πελάτες του. Σημαντικός παράγοντας επίσης είναι η πολιτική προώθησης του e-shop και των εμπορευμάτων του. Σήμερα με την έκταση που έχουν λάβει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν το σύνηθες μέσο προβολής. Τα περισσότερα ηλεκτρονικά καταστήματα βασίζουν τη διαφημιστική τους στρατηγική και την προβολή των αγαθών τους στα social media. Ένας ακόμα τομέας που θέλει προσοχή είναι το SEO(search engine optimization). Με τις απαραίτητες παρεμβάσεις στον κώδικα του ηλεκτρονικού καταστήματος μπορούμε να πετύχουμε υψηλότερη θέση στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Όταν μία επιχείρηση διαθέτει ηλεκτρονικό κατάστημα για την διάθεση των προϊόντων και εμπορευμάτων της , έχει ανάγκη από μία ολοκληρωμένη λύση βάσει της οποίας θα συγχρονίζεται η λειτουργία του business software που χρησιμοποιεί για τη διαχείριση των εμπορολογιστικών της διαδικασιών με τη λειτουργία του e-shop. Αυτό προϋποθέτει τη δημιουργία ενός προγράμματος «γέφυρα» μεταξύ των δύο εφαρμογών ώστε η κάθε μία να αντλεί τα δεδομένα που χρειάζεται από την άλλη αλλά ταυτόχρονα και να αποστέλλει τις ενημερώσεις που είναι απαραίτητες προς την άλλη, για να λειτουργούν με απόλυτη αρμονία. Έτσι ο τελικός καταναλωτής θα μπορεί να βλέπει στο e-shop πάντα τις σωστές περιγραφές, τιμές και διαθεσιμότητες των εμπορευμάτων, τις σωστές φωτογραφίες και λοιπά χαρακτηριστικά, ενώ ταυτόχρονα το λογισμικό εμπορικής-λογιστικής μηχανογράφησης θα ενημερώνεται έγκαιρα και σωστά με τα στοιχεία πελατών και παραγγελιών του e-shop, και θα λαμβάνει κάθε άλλη πληροφορία που προβλέπεται από τις προγραμματισμένες διαδικασίες. Η TECHNOlife συμμετέχει στην κατασκευή αυτού του προγράμματος «γέφυρα διασύνδεσης», με το σύνολο των εργασιών που αφορούν το σύστημα business erp. Σε συνεργασία με τον κατασκευαστή του ηλεκτρονικού καταστήματος, πετυχαίνουμε υψηλό επίπεδο αυτοματισμού και ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαδικασιών επικοινωνίας μεταξύ e-shop και business erp .

Support