ETPA

Υποστήριξη

Κάθε επιχείρηση έχει διαφορετικές ανάγκες και απαιτήσεις, για αυτό και εμείς διαμορφώσαμε διαφορετικά πακέτα υποστήριξης ανάλογα με τις ανάγκες των πελατών μας. Μπορείτε να βρείτε τον τιμοκατάλογο μας εδώ. Η ομάδα μας είναι πάντα στην διάθεση σας για να συζητήσει μαζί σας και να διαμορφώσει το κατάλληλο για εσάς πακέτο. Δείτε όλα τα οφέλη των πακέτων υποστήριξης εδώ.

phone support Τηλεφωνική Υποστήριξη
remote support Απομακρυσμένη Υποστήριξη
onsite support On-site Υποστήριξη

Υποστήριξη Λογισμικού Business

 

Η Τechnolife διαθέτει αναγνωρισμένα στελέχη, με εξειδικευμένη γνώση υποστήριξης των εφαρμογών της πλατφόρμας Business ERP PYLON. Είναι πιστοποιημένος Integrator για την υλοποίηση έργων PYLON γεγονός που πιστοποιεί με τον καλύτερο τρόπο το ποιοτικό και αποτελεσματικό μηχανογραφικό έργο της TECHNOlife.

Το έμπειρο προσωπικό μας είναι δίπλα σας τόσο κατά την έναρξη μιας νέας εγκατάστασης όπου οι ανάγκες είναι μεγάλες, αλλά και μετέπειτα καθ’ όλη την διάρκεια χρήσης του λογισμικού.

Οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν :

  • Ανάλυση
  • Σχεδιασμός ολοκληρωμένης λύσης
  • Υλοποίηση έργου
  • Παραμετροποίηση
  • Customization & Development
  • Διασύνδεση με τρίτες εφαρμογές (connectors)
  • Συμβουλευτικές Υπηρεσίες
  • Εκπαίδευση
  • Υποστήριξη καλής λειτουργίας
  • Επανορθωτική Συντήρηση

Τεχνική Υποστήριξη

Η τεχνική υποστήριξη της TechnoLife στον εξοπλισμό πληροφορικής των πελατών της έχει ως κύριο χαρακτηριστικό την παροχή υψηλής ποιότητας συμβουλών και υπηρεσιών.

Οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν :

  • Υποστήριξη εξοπλισμού H/W που εντάσσεται εντός του πεδίου δραστηριοτήτων μας
  • System Software (πχ Windows)
  • Υποστήριξη δικτύων
  • Τοπολογίες επικοινωνιών που υλοποιούνται από εμάς ή έχουν την έγκρισή μας κλπ, τηλεφωνικά ή με απομακρυσμένη πρόσβαση. (περισσότερες πληροφορίες διαθέσιμες on demand)

Οι τεχνικοί της εταιρίας μας ενημερώνονται και επιμορφώνονται συνεχώς για τις νέες εξελίξεις στον τομέα της πληροφορικής, του εξοπλισμού και του λογισμικού για να έχουν πάντα επικαιροποιημένη γνώση ώστε να παρέχουν βέλτιστες υπηρεσίες και συμβουλές.

Συχνές Ερωτήσεις (FAQ)

Το πακέτο προαγοράς ωρών καλύπτει τηλεφωνική υποστήριξη, αντιμετώπιση θεμάτων με απομακρυσμένη πρόσβαση, εκπαίδευση, παραμετροποίηση, συμβουλευτικές υπηρεσίες καθώς και τεχνικά θέματα όπως υποστήριξη εξοπλισμού H/W που εντάσσεται εντός του πεδίου δραστηριοτήτων μας, System Software (πχ Windows), υποστήριξη δικτύων, τοπολογίες επικοινωνιών που υλοποιούνται από εμάς ή έχουν την έγκρισή μας κλπ, τηλεφωνικά ή με απομακρυσμένη πρόσβαση.
Η υποστήριξη αφορά αντιμετώπιση θεμάτων στο λογισμικό κατά την χρήση του, καθώς και τεχνικά θέματα.
Αν είστε εκτός πακέτου προαγοράς ωρών, στην αρχή του κάθε μήνα θα εκδίδεται ΤΠΥ με το σύνολο των χρεώσεων για τον μήνα που έληξε, στο οποίο θα επισυνάπτεται η ανάλυση των επισκέψεων και εργασιών που παρασχέθηκαν και η εξόφληση γίνεται μετρητοίς. Σε περίπτωση που απαιτηθεί κάποια custom εργασία θα ενημερωθείτε εγκαίρως πριν την υλοποίηση της με την εκτιμώμενη ώρα εργασίας που θα απαιτηθεί.
Φυσικά, οι άνθρωποι μας είναι δίπλα σας κάθε στιγμή. Εφόσον είστε εκτός σύμβασης προαγοράς ωρών, η εργασία θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο μας.
Με την νέα υπηρεσία μας, ναι! Μόνο σε πελάτες εντός σύμβασης προαγοράς ωρών.
Όταν συμπληρώσετε το 80% του πακέτου σας, σας αποστέλλεται ενημερωτικό email. Μπορείτε είτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα πωλήσεων είτε να απαντήσετε γραπτώς στο email.
Μπορείτε να καλέσετε στο τηλεφωνικό μας κέντρο και ανάλογα με το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε θα συνδεθείτε με τον κατάλληλο σύμβουλο. Αν απαιτηθεί απομακρυσμένη πρόσβαση γίνεται μέσω του AnyDesk.
Μπορείτε να αγοράσετε κάποιο πακέτο προαγοράς ωρών ανά πάσα στιγμή όταν το κρίνετε απαραίτητο ώστε να εκμεταλλευθείτε τις εκπτώσεις τους. Επιπλέον, το τμήμα πωλήσεων μπορεί να σας βοηθήσει να διαλέξετε το κατάλληλο πακέτο σύμφωνα με τον μέσο όρο των ωρών που καταναλώσατε τους προηγούμενους μήνες.
Φυσικά και μπορείτε. Οι προαγορασμένες ώρες δεν λήγουν.
Η σύμβαση προαγορασμένων ωρών ενεργοποιείται και είναι σε ισχύ εφόσον εξοφληθεί.
Ναι, για τους πελάτες εντός σύμβασης προαγοράς ωρών υπάρχει η δυνατότητα ηλεκτρονικής καταχώρησης αιτημάτων υποστήριξης Pylon μέσα από την νέα μας υπηρεσία .