WMS

Το WMS (Warehouse Management System) είναι το πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Αποθηκών και Διανομών με τη χρήση του οποίου διαχειριζόμαστε όλες τις ενέργειες που αφορούν τις αποθήκες.   Τα οφέλη που προκύπτουν είναι η αύξηση της παραγωγικότητας των αποθηκών ,  η πρόσθετη ευελιξία που εισάγει το σύστημα WMS στις δραστηριότητες των αποθηκών και η αποτελεσματική διαχείριση των πληροφοριών σε επίπεδο πληροφοριακού συστήματος, για εξαγωγή στατιστικών και ποιοτικών στοιχείων.

Τομείς που καλύπτει η εφαρμογή WMS είναι

  1. Απογραφή

Η επιχείρηση σε οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια της οικονομικής χρήσης το αποφασίσει,  μπορεί να κάνει καταγραφή του stock της.   Τα απογραφικά παραστατικά που προκύπτουν από το σύστημα WMS με τη χρήση των Φορητών Τερματικών, εισάγονται στο Atlantis ERP.  Οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να επεξεργάζονται τις διαφορές που ενδεχομένως θα προκύπτουν ή αν το επιθυμούν οι διαφορές αυτές να δημιουργούν κινήσεις ελλειμμάτων / πλεονασμάτων στην αποθήκη του atlantis,  έτσι ώστε να συμφωνεί η μηχανογραφική με τη φυσική αποθήκη.

  1. Παραλαβή

Οι χρήστες παραλαμβάνουν με την χρήση των φορητών τερματικών τα εμπορεύματα από τους τρίτους.  Αφού ολοκληρώνουν την παραλαβή, το λογιστήριο μπορεί να μετασχηματίζει την παραλαβή τους σε τιμολόγιο αγοράς εφόσον συμφωνούν η φυσική παραλαβή με την λογιστική τιμολόγηση.   Διαφορετικά προκύπτει μία εκτύπωση διαφορών για την οποία οι χρήστες πρέπει να συνεννοηθούν με τον προμηθευτή τους για την τακτοποίησή τους.

 

  1. Διεκπεραίωση παραγγελιών – Συλλογή (Picking)

Η λογική του picking βασίζεται στο ότι οι παραγγελίες των πελατών καταχωρούνται ηλεκτρονικά στο Atlantis ERP.   Αυτό γίνεται είτε μέσω του Atlantis on Android client που θα χειρίζονται οι πωλητές,  είτε μέσω της καταχώρησής τους από τους χρήστες του εσωτερικού δικτύου όταν λαμβάνουν μία παραγγελία  είτε με τη χρήση άλλου συστήματος παραγγελιοληψίας, όπως αυτό που περιγράφεται παραπάνω στην ενότητα Business On The Go.

Εν συνεχεία αυτές οι παραγγελίες εισάγονται στα Φορητά Τερματικά όπου επιλέγεται από τον χειριστή η κατ’επιλογήν εκτέλεσή τους.  Καθώς οι χρήστες συλλέγουν τα εμπορεύματα από τα ράφια για την παραγγελία που ετοιμάζουν, σκανάρουν κάθε κωδικό που προσθέτουν και την ποσότητά του.

Όταν ολοκληρώνεται η εκτέλεση της κάθε παραγγελίας, τότε οι χρήστες της τιμολόγησης μπορούν να μετασχηματίζουν την εκτελεσμένη παραγγελία σε τιμολόγιο ή όποιο άλλο παραστατικό επιθυμούν.   Όποια ποσότητα δεν εκτελεστεί θα παραμένει ως backorder στο Atlantis ERP για να εκτελεστεί σε μεταγενέστερο χρόνο.

  1. Συλλογή κωδικών – Δειγματισμός πελατών σε εκθεσιακό χώρο

Με τη χρήση του συστήματος WMS μέσω του Φορητού Τερματικού, η επιχείρηση έχει τη δυνατότητα, να υποδεχτεί τους πελάτες της για δειγματισμούς.   Οι χρήστες θα σκανάρουν τα είδη που επιθυμεί ο πελάτης με την ποσότητά τους και η παραγγελία του θα καταχωρείται αυτόματα στο Atlantis ERP.   Συνεπώς ο πελάτης θα μπορεί να έχει άμεσα αντίγραφο της παραγγελίας του με κοστολογικά στοιχεία και έναν προσυμφωνημένο τρόπο πληρωμής / εξόφλησης  και η εταιρία έτοιμη καταχωρημένη την παραγγελία για να προχωρήσει στη διαδικασία εκτέλεσης-picking.

  1. Packing – Ετικέτες

Το Packing είναι η ίδια λογική με το picking με τη μόνη διαφορά ότι για κάθε τι που εισάγεται δηλώνεται και ο αριθμός κιβωτίου που συσκευάζεται.   Στο τέλος της διαδικασίας δίδεται από τη διαχείριση WMS η δυνατότητα εκτύπωσης αυτοκόλλητων ετικετών για τη συγκεκριμένη παραγγελία,  ώστε να κολληθούν στα ανάλογα κιβώτια.

Απογραφή

Η επιχείρηση σε οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια της οικονομικής χρήσης το αποφασίσει,  μπορεί να κάνει καταγραφή του stock της.   Τα απογραφικά παραστατικά που προκύπτουν από το σύστημα WMS με τη χρήση των Φορητών Τερματικών, εισάγονται στο Atlantis ERP.  Οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να επεξεργάζονται τις διαφορές που ενδεχομένως θα προκύπτουν ή αν το επιθυμούν οι διαφορές αυτές να δημιουργούν κινήσεις ελλειμμάτων / πλεονασμάτων στην αποθήκη του atlantis,  έτσι ώστε να συμφωνεί η μηχανογραφική με τη φυσική αποθήκη.

 

Παραλαβή Εμπορευμάτων από Προμηθευτές

Οι χρήστες παραλαμβάνουν με την χρήση των φορητών τερματικών τα εμπορεύματα από τους τρίτους.  Αφού ολοκληρώνουν την παραλαβή, το λογιστήριο μπορεί να μετασχηματίζει την παραλαβή τους σε τιμολόγιο αγοράς εφόσον συμφωνούν η φυσική παραλαβή με την λογιστική τιμολόγηση.   Διαφορετικά προκύπτει μία εκτύπωση διαφορών για την οποία οι χρήστες πρέπει να συνεννοηθούν με τον προμηθευτή τους για την τακτοποίησή τους.

Διεκπεραίωση Παραγγελιών - Συλλογή (Picking)

Οι παραγγελίες των πελατών θα καταχωρούνται ηλεκτρονικά στο Atlantis ERP είτε μέσω του Atlantis on Android client που θα χειρίζονται οι πωλητές,  είτε μέσω της απευθείας καταχώρησής τους από τους χρήστες του εσωτερικού δικτύου όταν λαμβάνουν αυτοί την παραγγελία  είτε με τη χρήση άλλου συστήματος παραγγελιοληψίας, όπως αυτό που περιγράφεται παραπάνω στην ενότητα Business On The Go.

Οι χρήστες στην αποθήκη με τη χρήση του WMS μέσω του Φορητού Τερματικού προετοιμάζουν  τις παραγγελίες που λήφθηκαν.  Καθώς συλλέγουν τα εμπορεύματα από τα ράφια για την παραγγελία που ετοιμάζουν, σκανάρουν κάθε κωδικό που προσθέτουν και την ποσότητά του.

Όταν ολοκληρώνεται η εκτέλεση της κάθε παραγγελίας, τότε οι χρήστες της τιμολόγησης μπορούν να μετασχηματίζουν την εκτελεσμένη παραγγελία σε τιμολόγιο ή όποιο άλλο παραστατικό επιθυμούν.   Όποια ποσότητα δεν εκτελεστεί θα παραμένει ως backorder στο Atlantis ERP για να εκτελεστεί σε μεταγενέστερο χρόνο.

Συλλογή κωδικών - Δειγματισμός πελατών σε εκθεσιακό χώρο

Με τη χρήση του συστήματος WMS μέσω του Φορητού Τερματικού, η επιχείρηση έχει τη δυνατότητα, να υποδεχτεί τους πελάτες της για δειγματισμούς.   Οι χρήστες θα σκανάρουν τα είδη που επιθυμεί ο πελάτης με την ποσότητά τους και η παραγγελία του θα καταχωρείται αυτόματα στο Atlantis ERP.   Συνεπώς ο πελάτης θα μπορεί να έχει άμεσα αντίγραφο της παραγγελίας του με κοστολογικά στοιχεία και έναν προσυμφωνημένο τρόπο πληρωμής / εξόφλησης  και η εταιρία έτοιμη καταχωρημένη την παραγγελία για να προχωρήσει στη διαδικασία εκτέλεσης-picking.

Packing – Ετικέτες

Το Packing είναι η ίδια λογική με το picking με τη μόνη διαφορά ότι για κάθε τι που εισάγεται δηλώνεται και ο αριθμός κιβωτίου που συσκευάζεται.   Στο τέλος της διαδικασίας δίδεται από τη διαχείριση WMS η δυνατότητα εκτύπωσης αυτοκόλλητων ετικετών για τη συγκεκριμένη παραγγελία,  ώστε να κολληθούν στα ανάλογα κιβώτια.

H/W

Networking & Security Solutions

Η TECHNOlife αναλαμβάνει την υλοποίηση δικτύων Η/Υ για πολλές θέσεις εργασίας.  Πρώτα λαμβάνει χώρα η λήψη ανάλυσης για τις εξειδικευμένες ανάγκες της κάθε εγκατάστασης και ακολουθεί η κατάρτιση πρότασης που πληροί τις προβλεπόμενες προδιαγραφές.  Ακολουθεί η υλοποίηση του έργου και κομβικό σημείο πριν την παράδοση είναι ο προσεκτικός έλεγχος της καλής λειτουργίας του, έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στην σχεδιασμένη και προβλεπόμενη λειτουργικότητα.

Στα δίκτυα αυτά εγκαθίστανται σύγχρονοι και αποδοτικοί Servers, η κατάλληλη πρόταση και επιλογή κάθε φορά ανάλογα με τον ρόλο που καλείται να καλύψει ο εκάστοτε server.

Αναλόγως γίνεται η επιλογή των τερματικών Η/Υ του δικτύου με γνώμονα την αξιόπιστη λειτουργία τους και επαρκή κάλυψη των αναγκών της θέσης για την οποία προορίζονται. Συνήθως δεν γίνεται μία γενική επιλογή κοινών τερματικών σταθμών για όλες τις θέσεις, αλλά λαμβάνεται ανάλυση για τις συγκεκριμένες εργασίες που καλύπτει η κάθε θέση εργασίας και η επιλογή είναι προσεκτικά προσαρμοσμένη ανά θέση εργασίας.

Η ασφάλεια των δεδομένων αποτελεί ένα κρίσιμο παράγοντα που λαμβάνεται προσεκτικά υπόψη μας στον σχεδιασμό των επιλογών του εξοπλισμού.    Βασικό συστατικό της κάθε πρότασης είναι η θωράκιση από τις απειλές που προέρχονται είτε από τη χρήση του διαδικτύου και του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είτε από στοχευμένη κακόβουλη επίθεση.
Η TECHNOlife διαθέτει την εμπειρία και τεχνογνωσία που απαιτείται ώστε με τη χρήση του κατάλληλου εξοπλισμού και λογισμικού να εξασφαλίσει την προστασία του δικτύου της επιχείρησης από εξωτερικές απειλές.

Ακόμη, στην ασφάλεια των δεδομένων υπόκειται και η διαβαθμισμένη πρόσβαση στις αποθηκευμένες πληροφορίες από τους χρήστες του δικτύου.   Αφού γίνει λεπτομερής καταγραφή του ρόλου του καθενός, καθορίζεται και προσβασιμότητα στις αποθηκευμένες πληροφορίες.

Απομακρυσμένη Λειτουργικότητα - VPN's

Οι επιχειρήσεις που διατηρούν υποκαταστήματα εντός της Ελλάδας ή ακόμα και στο εξωτερικό,   που έχουν εργαζόμενους και συνεργάτες οι οποίοι ταξιδεύουν ,    πρέπει να μοιράζονται μαζί τους γρήγορα και με ασφάλεια δεδομένα και εφαρμογές από το δίκτυό τους.

Μέχρι σχετικά πρόσφατα αυτή η ανάγκη λυνόταν με τη χρήση μισθωμένων γραμμών (leased lines) και τη δημιουργία WANs (Wide Area Networks). Τα WAN δίκτυα υπερτερούν συγκριτικά με το internet στην ασφάλεια, τις επιδόσεις και τη σταθερότητα αλλά η διατήρηση ενός δικτύου WAN  με μισθωμένες γραμμές απαιτεί υψηλό κόστος, ιδιαίτερα όσο οι αποστάσεις κάλυψης αυξάνονται. Το αποτέλεσμα ήταν οι επιχειρήσεις να δυσκολεύονται να υποστούν αυτά τα υψηλά επικοινωνιακά κόστη και να στρέψουν το ενδιαφέρον τους σε άλλες ευέλικτες και αξιόπιστες λύσεις.

Έτσι δημιουργήθηκαν και αναπτύχθηκαν τα Εικονικά Ιδιωτικά Δίκτυα ή Virtual Private Networks (VPNs). Το VPN είναι ένα προσωπικό δίκτυο, το οποίο χρησιμοποιεί ένα ευρύτερο δημόσιο δίκτυο, συνήθως το internet, ώστε να επικοινωνεί με άλλα απομακρυσμένα δίκτυα.   Αντικαθιστά λοιπόν την πραγματική σύνδεση(μισθωμένη γραμμή) με εικονική σύνδεση μέσω του διαδικτύου,   μεταξύ των δύο σημείων διασύνδεσης.

Τα πλεονεκτήματα των VPNs είναι το χαμηλό κόστος,  η ευελιξία σε θέματα συμβατότητας αφού το κύριο συστατικό είναι η σύνδεση με έναν Internet Service Provider (ISP) ,   η εύκολη επέκταση σε οποιοδήποτε μέρος υπάρχει διαθεσιμότητα internet,    η εύκολη αναβάθμιση με αναβάθμιση της σύνδεσης με τον πάροχο(ISP),     η ασφάλεια μέσω των πρωτοκόλλων ασφάλειας που χρησιμοποιούνται,    με μεθόδους Data encryption όπως και με τη χρήση εξειδικευμένου εξοπλισμού πχ Firewalls .

Η διαχείριση του δικτύου VPN είναι εφικτή από τον it_consultant της επιχείρησης, συνήθως από ένα μόνο σημείο της κεντρικής εγκατάστασης και αποτελεί μία βατή μηχανογραφική διαχείριση.

Η Technolife διαθέτει όλη την απαιτούμενη γνώση και εμπειρία ώστε να παρέχει κατά περίπτωση τις βέλτιστες προτάσεις και υπηρεσίες διασύνδεσης VPN, με το μικρότερο δυνατό κόστος.

H/W και Peripherals

Η TECHNOlife θα μελετήσει την κάθε ξεχωριστή περίπτωση και θα προτείνει τον κατάλληλο εξοπλισμό βάσει του οποίου θα επιτευχθεί η μέγιστη δυνατή παραγωγικότητα με το ελάχιστο απαιτούμενο κόστος.

Είτε πρόκειται για Server είτε για Τερματικούς Σταθμούς Εργασίας πρέπει να ληφθούν υπόψη οι ιδιαιτερότητες της εγκατάστασης και να γίνει η επιλογή με κριτήρια γνώσης και μέτρου.

Επίσης η TECHNOlife θα σας προτείνει και θα σας προμηθεύσει τις περιφερειακές συσκευές που χρειάζονται για να ολοκληρωθεί αποτελεσματικά η μηχανογράφησή σας, όπως πχ Εκτυπωτές Laser με μελέτη του κόστους χρήσης ή TCO(Total Cost of Ownership) για να καταλήξετε σε συμφέρουσα επιλογή,   εκτυπωτές InkJet ,  Thermal & Thermal Transfer, MFPs(Multi Functional Printers) κλπ.

Δικτυακό εξοπλισμό όπως Switces, Routers, Networking Storage κλπ ,

Εξοπλισμό POS όπως Barcode Scanners, POS printers, Touch systems, BarCode & Label Priters  κλπ,

Έξυπνα Φορητά Τερματικά για χρήση WMS ή Mobile συστημάτων,

ή πολύ απλά τον εξοπλισμό που θα διευκολύνει την καθημερινή σας εργασία όπως πχ το κατάλληλο mouse,  keyboard,  καλώδιο διασύνδεσης,  ηχείο….κλπ αφού ακόμα και αυτά τα μικροπράγματα μπορεί να σας εξασφαλίσουν ένα ανώτερο επίπεδο άνεσης στην χρήση εφόσον είναι προσεκτικά επιλεγμένα.

Αναλώσιμα

H TECHNOlife μπορεί να σας προσφέρει τα αναλώσιμα που απαιτούνται για την καλή λειτουργία των συσκευών σας.

Εάν πρόκειται για Μελάνια και Γραφίτες εκτυπωτών, προηγείται μελέτη κόστους και πρόταση για την πιο συμφέρουσα επιλογή κατά περίπτωση. Λάβετε υπόψη σας ότι για κάθε εκτυπωτή μπορεί να υπάρχουν αναλώσιμα περισσότερων του ενός κατασκευαστών, με διαφορετικές χωρητικότητες και διαφορετικές συσκευασίες/multi packs.   Είναι εξαιρετικά δύσκολο για τον τελικό καταναλωτή να λάβει υπόψη του όλες τις πιθανές εναλλακτικές και να κάνει τη βέλτιστη επιλογή χωρίς τη βοήθεια του ειδικού.

Όσον αφορά την παράδοση των αναλωσίμων, αυτή μπορεί να γίνει με courier ή με επίσκεψή σας για παραλαβή από την εταιρία μας είτε εφόσον υπάρχει δυνατότητα προγραμματισμένης αλλαγής του αναλωσίμου, να γίνει παράδοση στον χώρο σας από τεχνικό της εταιρίας μας ο οποίος θα τοποθετήσει το νέο αναλώσιμο και κατόπιν θα ελέγξει την καλή λειτουργία του εκτυπωτή, χωρίς επιπλέον χρέωση, μόνο με το κόστος του αναλωσίμου.

Ακόμη, μπορείτε να έρθετε σε συνεννόηση με το γραφείο μας για τα αναλώσιμα που χρησιμοποιείτε ώστε να έχουμε πάντα διαθεσιμότητα για ότι χρειάζεστε,  πάντα το σωστό αναλώσιμο για την βέλτιστη και οικονομική λειτουργία του εξοπλισμού σας.

Φυσικά η TECHNOlife διαθέτει ποικιλία αναλωσίμων ειδών εκτός από γραφίτες και μελάνια,   όπως ετικέτες thermal ή thermal transfer εκτυπωτών,  καρμπονοταινίες,   οπτικά μέσα αποθήκευσης,  διάφορα χαρτιά εκτύπωσης κ.ά.

Web Design

WebDesign είναι ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας, κυρίως όσον αφορά το εικαστικό μέρος της, το οποίο όμως οφείλει να είναι λειτουργικό και ταυτόχρονα να είναι όμορφο τηρώντας τα σύγχρονα πρότυπα σχεδιασμού, λειτουργικότητας και εργονομίας.

Ενώ φαίνεται απλό, στην πραγματικότητα είναι σύνηθες να σχεδιάζονται πολύ όμορφες σελίδες αλλά καθόλου λειτουργικές ή και το αντίθετο, σελίδες που εξυπηρετούν αποτελεσματικά το σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκαν αλλά αισθητικά δεν ικανοποιούν καθόλου τον χρήστη με αποτέλεσμα να μην επιλέγονται συχνά για προβολή, επομένως δεν πληρούν την βασική ζητούμενη προδιαγραφή που είναι η επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας.

Ο συνεργάτης της TECHNOlife, εταιρία DWΗΙΤΕ,  επιτυγχάνει τη σύνθεση ιστοσελίδων υψηλής εργονομίας και λειτουργικότητας,  ταυτόχρονα με εξαιρετικό αισθητικό αποτέλεσμα, ανάλογα προσαρμοσμένο στα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του κάθε έργου.

 

Εταιρική Παρουσία

Η εταιρική ιστοσελίδα είναι ένα κρίσιμο εργαλείο που μπορεί να αποδειχτεί ως παράγοντας εταιρικής υπεραξίας.  Καθρεφτίζει την εταιρία στο διαδίκτυο, και μπορεί να την παρουσιάσει στον παγκόσμιο ιστό παρέχοντας όλες εκείνες τις πληροφορίες που θέλει η επιχείρηση να επικοινωνήσει με τους δυνητικούς πελάτες της.  Μπορεί να προβάλλει την οργάνωση, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, τους στόχους και την φιλοσοφία της εταιρίας.   Είναι ένας αδιάλειπτα διαθέσιμος πόρος της εταιρίας προς κάθε ενδιαφερόμενο, όλες τις ώρες και τις ημέρες του χρόνου.    Η εταιρία μπορεί να συλλέξει από την ιστοσελίδα της χρήσιμα δεδομένα αν είναι διαδραστική ή και απαραίτητα στατιστικά που θα ωφελήσουν τη διοίκηση στον σχεδιασμό των στρατηγικών της πλάνων.

Η αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας ενισχύει ουσιαστικά το εταιρικό brand.

Οι επαναλαμβανόμενοι επισκέπτες της ιστοσελίδας θα γίνουν εντέλει και επισκέπτες της επιχείρησης και οι αποτελεσματικοί πρεσβευτές της.

Eshop ( b2b - b2c )

Τα οφέλη από την λειτουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι προφανή.

Η εταιρία έχει ένα κατάστημα που λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα, κάθε ημέρα!

Οποιοσδήποτε έχει πρόσβαση στο internet αποτελεί δυνητικό πελάτη της εταιρίας μας.

Η εταιρία εξυπηρετεί τους πελάτες της μέσω του e-shop με μικρό λειτουργικό κόστος.

Μέσω του e-shop μπορούν να προβάλλονται άμεσα όλα τα νέα προϊόντα και εμπορεύματα της επιχείρησης. Οι κατηγορίες των ηλεκτρονικών καταστημάτων είναι κυρίως δύο, το ηλεκτρονικό κατάστημα που απευθύνεται από επιχειρήσεις σε καταναλωτές (B2C– business 2 customers) και το ηλεκτρονικό κατάστημα που απευθύνεται από επιχειρήσεις σε επιχειρήσεις  (B2Β– business 2 business).

Το ηλεκτρονικό κατάστημα για να λειτουργεί με επιτυχία πρέπει να πληροί κάποιες προδιαγραφές. Κατ’αρχήν χρειάζεται ένα όμορφο και λειτουργικό περιβάλλον. Βέβαια είναι πολλά τα όμορφα και λειτουργικά e-shops οπότε λίγη έμπνευση από τον Web Designer μπορεί να κάνει τη διαφορά, πάντα όμως με προϋπόθεση την αξιόπιστη λειτουργία χωρίς προβλήματα. Ο κρίσιμος και αδιαπραγμάτευτος παράγοντας είναι οι ασφαλείς ηλεκτρονικές πληρωμές.  Είτε διατραπεζικά μέσω πιστωτικών καρτών είτε με τη χρήση του PayPal , το e-shop οφείλει να λειτουργεί άψογα και με ασφάλεια αλλά αυτό το πλεονέκτημα πρέπει να το επικοινωνεί με τέτοιο τρόπο ώστε να εμπνέει αυτή την αίσθηση ασφάλειας στους δυνητικούς πελάτες του.   Σημαντικός παράγοντας επίσης είναι η πολιτική προώθησης του e-shop και των εμπορευμάτων του. Σήμερα με την έκταση που έχουν λάβει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν το σύνηθες μέσο προβολής.  Τα περισσότερα ηλεκτρονικά καταστήματα βασίζουν τη διαφημιστική τους στρατηγική και την προβολή των αγαθών τους στα social media. Ένας ακόμα τομέας που θέλει προσοχή είναι το SEO(search engine optimization). Με τις απαραίτητες παρεμβάσεις στον κώδικα του ηλεκτρονικού καταστήματος μπορούμε να πετύχουμε υψηλότερη θέση στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Real Time Interconnection

Όταν μία επιχείρηση διαθέτει ηλεκτρονικό κατάστημα για την διάθεση των προϊόντων και εμπορευμάτων της , έχει ανάγκη από μία ολοκληρωμένη λύση βάσει της οποίας θα συγχρονίζεται η λειτουργία του business software που χρησιμοποιεί για τη διαχείριση των εμπορολογιστικών  της διαδικασιών με τη λειτουργία του e-shop.

Αυτό προϋποθέτει τη δημιουργία ενός προγράμματος «γέφυρα» μεταξύ των δύο εφαρμογών ώστε η κάθε μία να αντλεί τα δεδομένα που χρειάζεται από την άλλη αλλά ταυτόχρονα και να αποστέλλει τις ενημερώσεις που είναι απαραίτητες προς την άλλη,  για να λειτουργούν με απόλυτη αρμονία.  Έτσι ο τελικός καταναλωτής θα μπορεί να βλέπει στο e-shop πάντα τις σωστές περιγραφές, τιμές και διαθεσιμότητες των εμπορευμάτων, τις σωστές φωτογραφίες και λοιπά χαρακτηριστικά, ενώ ταυτόχρονα το λογισμικό εμπορικής-λογιστικής μηχανογράφησης θα ενημερώνεται έγκαιρα και σωστά με τα στοιχεία πελατών και παραγγελιών του e-shop, και θα λαμβάνει κάθε άλλη πληροφορία που προβλέπεται από τις προγραμματισμένες διαδικασίες.

Η TECHNOlife συμμετέχει στην κατασκευή αυτού του προγράμματος «γέφυρα διασύνδεσης»,  με το σύνολο των εργασιών που αφορούν το σύστημα business erp.   Σε συνεργασία με τον κατασκευαστή του ηλεκτρονικού καταστήματος, πετυχαίνουμε υψηλό επίπεδο αυτοματισμού και ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαδικασιών επικοινωνίας μεταξύ e-shop και business erp .

Contact with Techno Life

Αποδέχομαι την Πολιτική Απορρήτου
Εφόσον επιλέξατε να συμμετάσχετε στο ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μας, η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας υποβάλλετε θα παραμείνει στη βάση δεδομένων του MailChimp που μας παρέχει υπηρεσίες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μέχρι να ζητήσετε την κατάργηση από τη λίστα. Μπορείτε να το κάνετε αυτό χρησιμοποιώντας τους συνδέσμους διαγραφής που περιέχονται σε οποιαδήποτε ενημερωτικά δελτία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα σας στέλνουμε. Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που υποβάλλετε δεν θα αποθηκευτεί στη βάση δεδομένων του ιστότοπου. Θα λαμβάνετε περιοδικά ενημερωτικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από εμάς με μικρή συχνότητα και για ουσιώδεις λόγους.