Το Archive & Connect που περιλαμβάνει την υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης Paperless Connect είναι μία αυτοματοποιημένη, οργανωμένη και πρωτοποριακή λύση για την ηλεκτρονική τιμολόγηση και για την αρχειοθέτηση των παραστατικών και των αντιγράφων τους που εκδίδει μια επιχείρηση.
Ηλεκτρονική τιμολόγηση σημαίνει την κατάργηση του χαρτιού σε όλη την διαδικασία της τιμολόγησης και αντικατάστασή του με ηλεκτρονικά μέσα. Κατάργηση του χαρτιού όσον αφορά την αποστολή και παραλαβή τιμολογίων αλλά και την αρχειοθέτηση.
Η τάση που παρατηρείται δείχνει ότι οι επιχειρήσεις στρέφονται στην χρήση παρόχων υπηρεσιών ηλεκτρονικής τιμολόγησης καθώς προσφέρουν ένα οργανωμένο και δοκιμασμένο πλαίσιο λειτουργίας, που δεν παρέχεται από μια απλή και πολλές φορές μη ασφαλή διαδικασία μέσω e-mail.
Η υπηρεσία Paperless Connect αποτελεί μια πλατφόρμα ηλεκτρονικής τιμολόγησης με όλα τα χαρακτηριστικά που διέπουν μια ολοκληρωμένη υπηρεσία μέσω της οποίας οι επιχειρήσεις μπορούν και απολαμβάνουν τα οφέλη της ηλεκτρονικής διαχείρισης παραστατικών. Εφαρμόζεται στην Ελλάδα από το 2008 και είναι πλέον στη δεύτερη γενιά της.
Τα βασικά ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ της υπηρεσίας είναι :
1. Αυτοματοποιημένη, εγγυημένη και ασφαλής αποστολή και παράδοση, όλων ή επιμέρους των τιμολογίων του εκδότη προς τους πελάτες.
2. Για κάθε τιμολόγιο που παραλαμβάνεται από τον πελάτη, κοινοποιείται αποδεικτικό της παραλαβής στον αποστολέα (με χρόνο παραλαβής) τη στιγμή που αυτή πραγματοποιείται.
3. Υπάρχουν αυτόματες αναφορές που αφορούν το status των παραστατικών.
4. Αυτόματη και ασφαλής παραλαβή από τον παραλήπτη, των ηλεκτρονικών τιμολογίων και τυχόν άλλων εγγράφων.
5. Ο παραλήπτης μπορεί να συνδεθεί για να παραλάβει τα τιμολόγια μέσω του ασφαλούς portal της υπηρεσίας, δωρεάν.
Τα ΟΦΕΛΗ από το σύστημα Ηλεκτρονικής τιμολόγησης είναι σημαντικά, όπως :
1. Σημαντική μείωση κόστους με το ηλεκτρονικό παραστατικό
2. Μείωση χρόνου αποστολής αφού με την ηλεκτρονική τιμολόγηση χρειάζεται λιγότερο από 1 λεπτό..
3. Άμεση και εγγυημένη παράδοση στο πελάτη
4. Εύκολη και γρήγορη διασύνδεση πελατών ή προμηθευτών.
5. Εύκολη εφαρμογή της ηλεκτρονικής τιμολόγησης μεταξύ συνεργατών μέσω ενός φιλικού και αξιόπιστου περιβάλλοντος διαχείρισης που παρέχει ασφάλεια και διαφάνεια.
6. Σημαντική ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ, πχ για ένα εκδότη 10.000 τιμολογίων ανά έτος, μπορεί να εξοικονομήσει: 1 τόνο CO2 και να σώσει πάνω από 4 δέντρα!
Σύμφωνα με την ΠΟΛ 1049, η νομοθεσία επιτρέπει από το 2006 την αποστολή ή παραλαβή ηλεκτρονικών τιμολογίων μεταξύ επιχειρήσεων. Η λύση @rchive & connect είναι συμβατή με την Ελληνική και Ευρωπαϊκή Νομοθεσία. Αναφορικά με το νομοθετικό πλαίσιο που διέπει τη χρήση της εφαρμογής ηλεκτρονικής τιμολόγησης, σύμφωνα με τον Κ.Φ.Α.Σ (Κώδικας Φορολογικής Απεικόνισης Στοιχείων) θα πρέπει να διασφαλίζεται η αυθεντικότητα της προέλευσης, η ακεραιότητα του περιεχομένου και η αναγνωσιμότητα των τιμολογίων, σε χαρτί ή σε ηλεκτρονική μορφή, από τη χρονική στιγμή της έκδοσής τους έως τη λήξη της περιόδου φύλαξής τους. Πιο αναλυτικά :
H υπηρεσία paperless connect είναι πλήρως συμβατή με τις παραπάνω διατάξεις.
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ του συστήματος Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης σε μία επιχείρηση, είτε είναι αποστολέας ηλεκτρονικών τιμολογίων είτε παραλήπτης είναι απλή και γρήγορη.
Πρακτικά χρειάζεται μία σύνδεση στο Internet και ειδικά εάν μιλάμε για ηλεκτρονική αποστολή τιμολογίων, αυτά πρέπει να είναι μηχανογραφημένα, να εκδίδονται δηλαδή μέσω ενός υπολογιστικού συστήματος.
Η TECHNOlife έχει εγκαταστήσει το σύστημα @rchive&connect σε συνεργασία με το λογισμικό Unisoft Atlantis business ERP και κατόπιν πολύμηνης χρήσης, δοκιμών και βελτιώσεων , διαπιστώνουμε την απροβλημάτιστη συνεργασία και λειτουργία σύμφωνα με τις προδιαγραφές του συστήματος, λαμβάνοντας τα αναμενόμενα οφέλη από τη χρήση του.
Η γνώση που έχουμε αποκομίσει από την εγκατάσταση, παραμετροποίηση και υποστήριξη του συστήματος @rchive&connect, εγγυάται την εύκολη, γρήγορη και αποτελεσματική λειτουργία του σε κάθε νέα εγκατάσταση.
Brochures